Canada, here we are...

1 augustus 2017 - Fort Saskatchewan, Canada

Fort Saskatchewan 02:54: Het klinkt een beetje zot om om op dit onmogelijke uur een reisblog aan te vullen, maar de 8 uren reisverschil zit daar voor veel tussen! We zijn dus wel degelijk goed en wel in Canada geraakt. De trip vanuit Schiphol naar Edmonton verliep met een extra geurtje, maar al bij al OK. Marte had net voor het instappen haar laag leeggemaakt...en in het vliegtuig kwamen ook de zakjes goed van pas :-) Na een stevige tuk kreeg ze weer wat kleur en was alles achter de rug. De spanning had waarschijnlijk de overmacht van haar maag overgenomen! De kindjes waren super rustig op het vliegtuig. De individuele schermpjes zorgen voor de rust: spelletjes, de nieuwste films, TV series,....Eénmaal in Edmonton verliep ook alles vlot, de drugshond kwam ons een aantal keer besnuffelen ( zou hij de extra geur die we meehadden als raar gevonden hebben?). De valiezen opgepikt, op weg naar de huurauto. Daar moest Hanne ook nog eens haar maag leegmaken :-) De auto is een grote zwarte dodge, en iedereen kan erin! Het hotel waar we nu zijn heeft super grote dikke bedden, en straks om 5u30 mogen we al spek met eitjes gaan eten...Seppe kijkt daar nu al naar uit! We zetten dan onze trip verder via Elk Island, een nationaal park waar we hopelijk onze eerste "wild" gaan zien. Tot later deze dag!

1. Iris Mahieu:
    1 augustus 2017
    Marte en Hanne zien er al weer tiptop uit :-)
    Iedereen klaar voor het grote avontuur!
    Probeer dat groot wild zeker aan de camera te plakken hé.
    Heel veel reisplezier!!!
  2. Carine:
    1 augustus 2017
    Als de magen van Hanne en Marte terug ok zijn zullen ze zich wel weer tegoed kunnen doen hé...stel het goed...de groetjes aan allemaal. !!!
  3. Iris Mahieu:
    3 augustus 2017
    Amai, wat een beest ...
    Dat was inderdaad eventjes schrikken.
    Veel plezier en geniet!
    Groetjes van Zanna aan Seppe, Hanne en Marte.