Richting Vancouver

16 augustus 2017 - Surrey, Canada

Vanuit de Rocky's vertrokken we richting het westen. Twee tussenstoppen: ééntje in Kamloops en ééntje in Kelowna...Waar we telkens probeerden de hitte en de gemoederen te bedaren met meertjes! Dinsdag zijn we aangekomen in ons Airbnb huis in Surrey, een voorstad van Vancouver! Een typisch Canadees huis met alles erop en eraan! Eventjes rust, geen gesjool meer met valiezen en tenten. Even rustig ons eigen potje kunnen koken doet ook weer deugd, want de "brol" gaat anders te goed binnen! De kinderen hebben hier al goed door dat ze voor dessert hier Chips eten ipv fruit! Vandaag 16 augustus bezochten we Vancouver, de big city! We moesten hiervoor een bus nemen en dan de skytrain ( tram in de lucht). We konden dan genieten van opnieuw weer mooie uitzichten, indrukwekkende gebouwen en cruiseboten. We weten al langer dan vandaag dat onze kinderen niet graag wandelen, dus ze werden gepaaid met een bezoekje aan de hottob in onze woning 's avonds! Dubbel en dik verdiend want het was ver stappen naar het ijsjeskraam :-) ( anders zien we niks als het aan hen ligt!) We zagen een mega grote digitale orka, totempalen in Stanley Park en  we namen nog een ferry naar de overkant!  Morgen staat voor Seppe een heel belangrijke dag op de agenda: De Walvis toer....Hij hoopt op orka's te zien, hopelijk is den lieven Heer ( of de Vrouwe die net naar boven ging...) hem goed gezind! Duimen jullie mee?

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carine:
    17 augustus 2017
    Ja hoor wij duimen...maar wees toch maar voorzichtig hé...bij dit verhaal krijgen wij écht ook wel terug heimwee naar Vancouver hoor...al een grote, ferm belegde pizza gaan eten ?